Ποια… μόρφωση δίνει το σχολείο στους νέους σήμερα.Τι λογής σπόρους “φυτεύουν” στα παιδιά μας;«Προοδευτικός» ταλιμπανισμός Γι’ αυτό καί τα παιδιά μας, βάλθηκαν από το δημοτικό να τα κάνουν να ξεχάσουν την πίστη των πατέρων τους.

Posted: 13/02/2013 in Illuminati, παιδεία, πολιτική, χειραγώγηση, Ένα μπουρδέλο είμαστε..., Αποκαλύψεις, Ελλάδα, Ελληνα Ξύπνα, Ιουδαϊσμός/Σιωνισμός, Μασόνοι, Μαλάκες, Νέα Τάξη Πραγμάτων, Ορθοδοξία, ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ, Παγκόσμια κυβέρνηση, Υποσυνείδητα μηνύματα, κοινωνική μηχανική

 
 Ποια… μόρφωση δίνει το σχολείο στους νέους σήμερα
Γράφει ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΕΜΟΣ,
«Παιδεία είναι η μόρφωση του Έλληνος ανθρώπου». Τον ορισμό αυτό της Παιδείας έδωσαν οι μεγάλες μορφές της σοφίας της αρχαίας Ελλάδος. Αυτός συμπληρώθηκε και ολοκληρώθηκε με την άφιξη στο κλεινόν Άστυ του Αποστόλου των εθνών Παύλου. Έτσι, η Παιδεία μας ολοκληρώθηκε συμπυκνουμένη στον όρο Ελληνορθόδοξη παιδεία. Από τότε Ελληνισμός και Ορθοδοξία έγιναν μία έννοια αδιαχώριστη. Το ένα δεν εννοείται χωρίς το άλλο.
Οι Έλληνες έγιναν διδάσκαλοι της Οικουμένης και αντιμετώπισαν θριαμβευτικά όλες τις αντιξοότητες. Σε καιρούς ειρήνης και ελευθερίας ακτινοβολούσαν το αιώνιο φως της ανθρωπιάς και της προόδου. Στους δύσκολους χρόνους της δουλείας υπέμειναν καρτερικά όλα τα δεινά έχοντας συνείδηση της ανωτερότητάς τους έναντι του δυνάστη τους, αλλά δεν τους έλειψε ποτέ η ελπίδα ότι θα ξανακάνει ξαστεριά. Όπως και έγινε…
Σήμερα, όμως, τι γίνεται; Πρόσφατα παρουσιάστηκε στην Θεσσαλονίκη ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο του εκπαιδευτικού Δημήτρη Νατσιού με τον τίτλο «Τα Νεοταξικά βιβλία Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου».
Ο συγγραφέας σταχυολογεί απαράδεκτα κείμενα από τα σχολικά βιβλία που διδάσκονται σήμερα και τα οποία είχαν παραγγελθεί και εγκριθεί από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ. Είναι κείμενα τα οποία γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών μας, καλλιεργούν το πρότυπο του απάτριδος καταναλωτή, απαξιώνουν ιδανικά και ήρωες και τελικά ενισχύουν την ήδη προϊούσα κατάθλιψη.
Στο βιβλίο «Γλώσσας» Α’ Δημοτικού, ευθέως και απροκάλυπτα βάλλονται η πίστη και η πατρίδα με σκοπό την επιβολή στο ελληνικό σχολείο του θολού ιδεολογήματος της πολυπολιτισμικής κοινωνίας. Το Πάσχα δεν είναι η Ανάσταση του Σωτήρος Χριστού, αλλά μυρουδιές φούρνων, τραπεζώματα, κουλούρια και κόκκινα αυγά. Σε μία άσκηση ο μαθητής καλείται να συμπληρώσει το εξής απαξιωτικό και κακόγουστο για την πατρίδα: «Νοστιμίζει το σέλινο τη φασολάδα και στη μέση δύο λάμδα, φοράει η πατρίδα μας Ελλάδα».
Στο «Ανθολόγιο» των Γ’ και Δ’ τάξεων, που τιτλοφορείται «Στο σχολείο του κόσμου» (και όχι της πατρίδας μας) διαβάζουμε κείμενο με τον τίτλο: «Τότε που πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο». Ακολουθεί βλασφημία και παντελής έλλειψη σεβασμού: «σήκωσαν τον Επιτάφιο ψηλά πάνω κι όλοι περάσαμε από κάτω. Να, όπως παίζουμε το περνά-περνά η μέλισσα».
Σε άλλο κείμενο: «Ένας αλλιώτικος ποδοσφαιρικός αγώνας». Τερματοφύλακες στον «αστείο και επεισοδιακό» αυτόν αγώνα είναι ένας παπάς και ένας δάσκαλος, οι οποίοι διαπληκτίζονται κιόλας με φράσεις του τύπου «πίσω και σας έφαγα». Ο παπάς και ο δάσκαλος χλευάζονται ασύστολα. Γκρεμίζεται η εικόνα τους μπροστά στα μάτια των μαθητών!..
Σελ. 72. Παρουσιάζεται ένα «τουρκάκι» ο Νουρεντίν που πήγε σε μια εκκλησία. Εντυπωσιάζεται «απ’ την εκκλησία του χριστιανού Αλλάχ… Δεν μπορούσε να χωνέψει γιατί οι χριστιανοί κάνουν τέτοιες ζωγραφιές. Και τι άσκημοι γέροι με μακριές γενειάδες ήταν αυτοί στους τοίχους!».
Οι άγιοι της Εκκλησίας μας είναι άσχημοι γέροι. Αξιοθρήνητο κείμενο, εντελώς ακατάλληλο για δεκάχρονα παιδιά, προσβλητικό για την Ορθόδοξη πίστη και το σέμνωμά της τους Αγίους μας…
Γλώσσα Δ’ Δημοτικού, β’ τεύχος. Σελ. 52. Κείμενο με τίτλο: «Η μπουγάδα του Αϊ-Βασίλη», όπου διαβάζουμε: «Μετά από λίγο ο Αϊ-Βασίλης βγαίνει στην αυλή, ν’ απλώσει τη μπουγάδα του. Πρώτα κρεμάει τις κάλτσες του, ύστερα τη φανέλλα του, το μακρύ του σώβρακο, το σκούφο του…». Πλήρης διαπόμπευση του ασκητικού Μεγ. Βασιλείου…
Αλλού συγκρίνει τα μάτια του γατιού με τα μάτια του Χριστού. Σύγκριση άνομη και βλάσφημη…
Γλώσσα Ε’ Δημοτικού σελ. 44. «Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο! Κι εμείς πήγαμε στο υπόγειο»… Ανεπίτρεπτη και απαράδεκτη αντιμετώπιση της εθνικής μας γιορτής.
Σελ. 29 (β’ τεύχος). Για τα Θεοφάνεια: «Στη χώρα μας ρίχνουμε το σταυρό στη θάλασσα για να τον πιάσει ο καλύτερος και γρηγορότερος κολυμβητής». Δηλ. είναι απλώς ένας αγώνας κολύμβησης και όχι η φανέρωση της Αγίας Τριάδος και η βάπτιση του Σωτήρος Χριστού. Στην ίδια σελίδα διαβάζουμε: «Την ημέρα της χριστουγεννιάτικης γιορτής στο σχολείο μπορείτε να ασχοληθείτε με ζαχαροπλαστική! Φτιάξτε κορμό με μπισκότα…» και ακολουθεί η συνταγή. Όχι κάλαντα, αλλά… μαγείρεμα.
Αλλά επεμβαίνουν και στα οικογενειακά: Γλώσσα Στ’ τάξης σελ. 89 κείμενο: «Πρέπει να φανώ γενναίος». Γενναίο είναι το μοναχοπαίδι μιας οικογένειας γιατί δέχεται να περάσει, για πρώτη φορά, χωριστά από τους γονείς του τις θερινές διακοπές. Το σχολείο διδάσκει τους μαθητές να φεύγουν από την οικογένεια… Μετά απορούμε όταν ακούμε ότι κάποια παιδιά έφυγαν από τις οικογένειές τους. Για τους συγγραφείς αυτών των βιβλίων η οικογένεια δεν είναι δεσμός αγάπης, στοργής, υπακοής των παιδιών, αφοσίωσης και θυσίας των γονέων. Στο βιβλίο της Β’ Δημοτικού γράφουν: «Την οικογένεια αποτελούν άνθρωποι διαφορετικής ηλικίας και με διαφορετικούς κοινωνικούς ρόλους. Συχνά μέσα στην οικογένεια προκύπτουν προβλήματα ή συγκρούσεις ανάμεσα στους γονείς και τα παιδιά».
Η ιερότητα του μυστηρίου του γάμου και του θεσμού της οικογένειας πάνε περίπατο…
Πολύ ορθώς ο κ. Νατσιός στο σημείο αυτό παραθέτει το ποίημα του Στρατήγη «Το σπίτι μας» για να δείξει τι διδάσκονταν παλαιότερα οι μαθητές. Παραθέτω μόνον την πρώτη στροφή:
Ω σπίτι μας καλό και τιμημένο,
χίλιες φορές να είσαι ευλογημένο
κι άγια πάντα του Θεού η ματιά
στ’ αδέλφια μου να δίνει ευλογία
και να μυρώνει αδιάκοπα με υγεία
τα τίμια των γονιών μου γηρατιά κ.λπ., κ.λπ.
Στη σελ. 105 παραθέτουν ένα απόσπασμα από την ομιλία του Κολοκοτρώνη στην Πνύκα. Στο σημείο που κάνει λόγο ο Γέρος του Μωριά για τους Τούρκους λέει: «Ύστερα ήλθαν οι Μουσουλμάνοι και έκαμαν ό,τι ημπορούσαν διά να αλλάξη ο λαός την πίστιν του. Έκοψαν γλώσσες εις πολλούς ανθρώπους, αλλ’ εστάθη αδύνατο να το κατορθώσουν. Τον ένα έκοπταν, ο άλλος τον σταυρόν του έκαμε». Το τμήμα αυτό λογοκρίθηκε και παραλείφτηκε λόγω της περιβόητης ελληνοτουρκικής «φιλίας». Τα τουρκικά σχολικά βιβλία, όμως, συνεχίζουν απτόητα την ανθελληνική προπαγάνδα… Υπάρχει πολλή πολιτισμικότητα!
Ο κ. Νατσιός μας πληροφορεί ότι υπάρχει στο Τετράδιο Εργασιών της Στ’ Δημοτικού, β’ τεύχος άσκηση στην οποία καλούνται οι μαθητές να γράψουν «Την ιστορία και την περιπέτεια», στην οποία θα πρωταγωνιστούν ο Καραγκιόζης, η Κοκκινοσκουφίτσα και ο… Μ. Αλέξανδρος! O tempora, o mores…
Στα βιβλία των Νέων Ελληνικών του Γυμνασίου συνεχίζεται και εντείνεται η προσπάθεια των νεοταξικής υφής συγγραφέων για απαξίωση της εθνικής ταυτότητας, η προβολή της παγκοσμιοποιημένης ουτοπίας, η πολεμική κατά της Εκκλησίας, η στρέβλωση του ιστορικού παρελθόντος, ο εθισμός των μαθητών στον ευδαιμονισμό του σύγχρονου καταναλωτισμού, η ακατανόητη, επικίνδυνη και απαράδεκτη για την ηλικία των παιδιών εμμονή στον ερωτισμό.
Ο κ. Νατσιός παραθέτει εδώ αποσπάσματα κειμένων για του λόγου το αληθές… Είναι εκτεταμένα αποσπάσματα.
Ένα μικρό δείγμα: Ενώπιον του Επιταφίου διαβάζουμε τα εξής παγανιστικά «…μία φορά τον έλεγαν Άδωνη, τώρα (τον λένε) Χριστό. Γύρω του γονατισμένες χλωμές μαυροφορεμένες γυναίκες, σκυφτές απάνω του, τον θρηνούσαν. Όλη η εκκλησία μύριζε κερί σαν κυψέλη και θυμήθηκα τις άλλες ιέρειες, τις Μέλισσες, στο ναό της Εφέσιας Άρτεμης. Θυμήθηκα τον ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς, χτισμένο από κερί και φτερά…»»
Για τα νέα ελληνικά επιλέγουν τα χειρότερα και εντελώς ακατάλληλα για ανήλικους μαθητές, όπως «…δίνει ερωτικές συνεντεύξεις μέσα στις εκκλησιές, έχει ένα θερμό αίμα…». Αλλού, βρίσκουμε ένα τρισάθλιο ορισμό για την πατρίδα μας: «…ήταν η Ελλάδα μια γυναίκα τόσο προκλητική σεξουαλικά που έπρεπε να την ερωτευτώ σωματικά και απελπισμένα…». Μάθημα γλώσσας Α’ Γυμνασίου! (Άγγλου συγγραφέα).
Για την Β’ Γυμνασίου: Αρχίζουμε πρόβες για την 25η Μαρτίου. Τέλεια! Θα χάνουμε μαθήματα! Το ρεπερτόριο θάναι το συνηθισμένο: Ελεύθεροι Πολιορκημένοι και δώσ’ του… Και η καλλιτεχνικού, η Βαφιώτη, μας λέει ότι θέλει μία ομάδα να σχεδιάσει κάτι σκηνικά και κάτι Κολοκοτρώνηδες και κάτι σημαίες και δάφνες… (Σίγουρα θα τρίζουν τα κόκκαλα των αθανάτων ελευθερωτών μας).
Στη σελ. 190 του βιβλ. Β’ Γυμνασίου παραθέτουν ένα ποίημα από την συλλογή του Ιβάν Γκολ «Τα ερωτικά ποιήματα». Αφού παρατίθεται το «αισθησιακό» ποίημα, οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν στην εξής απαράδεκτη ερώτηση: «Περιγράψτε με δικά σας λόγια τη συναισθηματική ένταση των ερωτευμένων. Έχετε νιώσει ποτέ ανάλογα συναισθήματα;»…
Τα ολίγα που παρουσίασα από τα σημερινά σχολικά βιβλία είναι αρκετά να καταλάβει κανείς ποιους νέους ετοιμάζουμε για αύριο. Τα βιβλία αυτά γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών μας, καλλιεργούν τον αισθησιασμό και το πρότυπο του απάτριδος καταναλωτή, απαξιώνουν ιδανικά και ήρωες της πατρίδας. Η μόρφωση χωρίς αρετή είναι πανουργία, διδάσκει ο γίγαντας της φιλοσοφίας Πλάτων: «Πάσα τε επιστήμη χωριζομένη δικαιοσύνης και της άλλης αρετής πανουργία, ου σοφία φαίνεται (Μενέξενος 246e). Η Παιδεία παύει να είναι «μόρφωση του Έλληνος ανθρώπου»
Τί λογῆς σπόρους “φυτεύουν” στά παιδιά μας;
Πολλές καί μεγάλες εἶναι οἱ ἀπορίες πού γεννιοῦνται σέ κάποιον πού θά ἀσχοληθεῖ μέ τά μαθητικά βιβλία τῶν παιδιῶν μας. Δέν πίστευα ποτέ ὅτι θά γινόντουσαν αὐτά τά πράγματα καί μάλιστα ἀπό Ἕλληνες … “διανοούμενους” πού ἔχουν ἀναλάβει τό ἱερό λειτούργημα τῆς διαπαιδαγώγησης τῶν παιδιῶν μας.
Πρίν λίγες ἡμέρες, ἐξετάζοντας τό παιδί μου στό μάθημα τῆς ἱστορίας Ε΄ δημοτικοῦ, κεφάλαιο περί διατάγματος Μεδιολάνων, σελ.30, ἔπεσε το μάτι μου σέ μία εἰκόνα στό τέλος τοῦ κεφαλαίου, στήν ὁποία εἰκονίζονταν κάποιοι μέ μοῦσι νά κρατᾶνε δαυλούς καί σφυριά καί νά σπᾶνε ἀρχαῖα ἀγάλματα. Δίπλα στήν ἐν λόγῳ εἰκόνα ὑπῆρχε ἕνα ἀπόσπασμα ἀπό την ἐπιστολή τοῦ εἰδωλολάτρη φιλόσοφου Λιβάνιου πρός τόν αὐτοκράτορα Θεοδόσιο, στήν ὁποία ἔγραφε ὅτι οἱ ὀπαδοί τῆς νέας θρησκείας (χριστιανοί) σπᾶνε τά ἱερά ἀγάλματα.
Καί διερωτῶμαι τό ἑξῆς: Τό παιδί πού βλέπει αὐτή τήν εἰκόνα και διαβάζει δίπλα αὐτό τό κείμενο, δέν θά σχηματίσει μία ἄσχημη εἰκόνα για τούς χριστιανούς; Θά βρεθεῖ ἄραγε κάποιος δάσκαλος νά τοῦ ἐξηγήσει τούς λόγους γιά τούς ὁποίους κάποιοι χριστιανοί (σέ καμία περίπτωση ὅλοι) κατέφυγαν σέ τέτοιου εἴδους πράξεις; Ποιός γονιός θά ἀσχοληθεῖ να βγάλει μέσα ἀπό τό παιδί του τούς βρωμοσπόρους πού διαρκῶς πετᾶνε στήν ἀκαλλιέργητη μά γόνιμη ψυχή του;
Καί, βεβαίως, τή στιγμή πού οἱ περισσότεροι, δυστυχῶς, δάσκαλοι μά καί γονεῖς, (καί αὐτό εἶναι τό τραγικότερο), μιλοῦν διαρκῶς καί μέ μεγάλη παρρησία γιά τά “ἐγκλήματα” τῶν χριστιανῶν κατά τοῦ ἀρχαίου Ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ, ὅταν βλέπουν τέτοιες εἰκόνες σέ σχολικό βιβλίο, δέν θα εἶναι τροφή καί εὐκαιρία γιά νά μιλήσουν καί νά … ‘διαφωτίσουν’ μέ αὐτές τίς ἀπόψεις τά παιδιά τους καί τά παιδιά μας;
Ποιός θά ἐξηγήσει στά παιδιά αὐτά, ὅτι ἐάν ἔρθω ἐγώ καί πάρω τον πατέρα κάποιου καί ἀφοῦ δημόσια τόν βασανίσω σκληρά καί ἀπάνθρωπα, τόν θανατώσω, καί μετά κάνω τό ἴδιο μέ τήν μητέρα του καί τυχόν ἀδέλφια του καί παιδιά του, θά ἔχω μετά τήν ἀπαίτηση, ὅταν αὐτός ὁ ἄνθρωπος ἐλευθερωθεῖ ἀπό τούς βασανιστές του, νά σεβαστεῖ τήν φωτογραφία μου στούς δρόμους; Καί προσέξτε, δέν κάνουν κακό στούς ἴδιους τους εἰδωλολάτρες (πού αὐτό ἐπιβάλλει ἡ ἀνθρώπινη ἐκδίκηση), μά στα εἴδωλα τῆς ψεύτικης θρησκείας, τά ὁποῖα ἔγιναν ἡ αἰτία νά ὁδηγηθοῦν οἱ εἰδωλολάτρες σέ τέτοια ἐγκλήματα.
Μπορεῖ ἐμεῖς σήμερα νά θαυμάζουμε τήν τέχνη καί τόν καλλιτέχνη βλέποντας τό ἄγαλμα π.χ. τοῦ Ἑρμῆ, ὅμως, ἐάν ἔρθουμε στή θέση αὐτοῦ πού οἱ γονεῖς του ἤ τά ἀδέλφια τοῦ μαρτύρησαν σέ δημόσια θέα καί θανατώθηκαν ἀπάνθρωπα καί ἀτιμωτικά ἐπειδή ἀρνήθηκαν να προσφέρουν θυσία στό ἄγαλμα τοῦ Ἑρμῆ, τότε, ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ. Καί, βεβαίως, οἱ ἐλάχιστες παρεκτροπές σέ βάρος εἰδωλολατρῶν ἀπό μέρους κάποιων λίγων χριστιανῶν, οὐδέποτε ἐπιβραβεύθηκαν ἤ ἐπικροτήθηκαν ἀπό τήν Ἐκκλησία μας.
Σπᾶνε τά ἀγάλματα-εἴδωλα πού θυμίζουν τήν ψεύτικη θρησκεία, ἡ ὁποία παραπλάνησε καί ὁδήγησε ἕναν ὁλόκληρο λαό στήν τήρηση κι ἐπιβολή μιᾶς σκληρῆς κι ἀπάνθρωπης εἰδωλολατρίας. Καί ἐάν κάποιοι ἔφτασαν στό σημεῖο νά φερθοῦν μέ μανία στά εἴδωλα-καλλιτεχνήματα, εἶχαν ὅλους τούς παραπάνω λόγους νά τό κάνουν.
Νά ἀναφερθοῦμε τώρα καί στό βιβλίο τῆς ἱστορίας τῆς ΣΤ΄ δημοτικοῦ, στό ὁποῖο δέν ὑπάρχει πουθενά τό ἑλληνικό μικρό γράμμα ζῆτα (ζ); Ναί, ναί καλά τό διαβάσατε. Σέ ὁλόκληρο τό βιβλίο, ὅπου χρησιμοποιεῖται μικρό ζῆτα, τό γράφουν μέ τό ἀγγλικό (z) καί ὄχι μέ τό ἑλληνικό (ζ).
Καί νά ἀναφέρουμε τά βιβλία γλώσσας τῆς Ε΄ δημοτικοῦ, ἀπ’ τά τετράδια ἐργασιῶν τῶν ὁποίων λείπουν ἡ ἑνότητα 3 (28η Ὀκτωβρίου), ἡ ἑνότητα 8 (ἑορτή τῶν Χριστουγέννων), ἡ ἑνότητα 12 (ἐπέτειος τῆς 25ης Μαρτίου) καί ἡ ἑνότητα 14 (τό Ἅγιον καί Ὀρθόδοξο Πάσχα μας)!!!
Θά μοῦ πεῖτε, τώρα, ὅτι μπορεῖ οἱ παραπάνω ἑνότητες νά μην ὑπάρχουν στό τετράδιο ἐργασιῶν, ἀλλά ὑπάρχουν στό βιβλίο τῆς γλώσσας, ὁπότε γιατί αὐτή ἡ δυσαρέσκεια; Ναί, ὑπάρχουν, ἀλλά εἶναι δυνατόν νά μην ὑπάρχουν ἐργασίες ἐπάνω στίς ἐν λόγῳ ἑνότητες; Μέσα ἀπό τίς ἐργασίες συγκρατεῖ τό παιδί ὀνόματα, γεγονότα ἀλλά καί νοήματα. Εἶναι, δηλαδή, ἀνάξια ἐργασιῶν τά κεφάλαια αὐτά; Καί ἀφοῦ δέν ὑπάρχουν ἐργασίες, ποιός ὁ λόγος νά μείνει καί νά ἐπιμείνει ὁ δάσκαλος σέ αὐτά τά κεφάλαια;
Βέβαια, στήν ἑνότητα περί ἐξωγήϊνων, ἀσκήσεις κι ἐργασίες ὑπάρχουν! Καί, μάλιστα, κάποιες ἀπό αὐτές ἐντυπώνουν ἀχνά στό μυαλό τοῦ μαθητῆ, μέσα ἀπό συντακτικές ἀσκήσεις, ὅτι οἱ ἐξωγήινοι ὑπάρχουν!
Καί νά μήν ἀναφέρουμε τήν ὕπουλα κεκαλυμμένη διαστρέβλωση τῶν ἑπτά φωνηέντων στή γραμματική τῆς Ε΄ καί Στ΄ δημοτικοῦ, ὅπου ἐμμέσως –πλήν σαφῶς– τά φωνήεντα τά μείωσαν σέ τέσσερα καί τά κάνουν πέντε  συμπεριλαμβάνοντας σέ αὐτά καί τόν δίφθογγο <ου>.
Δηλαδή, ἀπό τή μιά γίνεται μιά ὕπουλη καί καλά μεθοδευμένη διαστρέβλωση καί ἀμαύρωση τοῦ χριστιανισμοῦ στόν ροῦ τῆς ἱστορίας μας καί ἀπό τήν ἄλλη μία τό ἴδιο ὄμορφα μεθοδευμένη ἀλλοίωση τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσας. Βλέπετε πρέπει σιγά–σιγά τά παιδιά μας νά συνηθίζουν στή νέα γλώσσα τήν ὁποία θέλουν νά μᾶς ἐπιβάλλουν. Πρέπει να μάθουν νά γράφουν μέ τά ἄθλια νοητικά ὀρνιθοσκαλίσματα μιᾶς γλώσσας πανάθλιας καί πάμφτωχης, τῆς ὁποίας ὁ σκοπός μόνο ἡ ἐξάσκηση και καλλιέργεια τοῦ μυαλοῦ δέν θά εἶναι. Διότι ἄλλο νά γράφει ἕνας ἄνθρωπος κάνοντας συνεχῶς μέ τό μυαλό του ἐπεξεργασία στήν κάθε λέξη, τί φωνῆεν θά βάλει, τί τόνο, τί πνεῦμα καί γιατί, καί ἄλλο νά γράφει ὅπως θέλει, βάζοντας ὅ,τι θέλει, χωρίς κανόνες καί χωρίς τάξη.
Ὅλα αὐτά δέ δείχνουν τίποτε ἄλλο ἀπό τό ὅτι ἡ Ἑλληνορθοδοξία μας βάλλεται ἀπό παντοῦ. Βρισκόμαστε σέ πόλεμο, καί σέ λίγο θά τελοῦμε ὑπό φανερό κι ἀπροκάλυπτο διωγμό.
Ἀδελφοί-γονεῖς προσέξτε καί φυλάξτε τά παιδιά σας! Πεῖτε τους για τούς παπποῦδες τους, πού ἔζησαν καί εἶδαν ἰδίοις ὄμμασι τήν Ἑλληνικήἱστορία νά γράφεται. Μιλῆστε τους γιά τούς ἥρωες προγόνους τους καί γεμίστε τήν ψυχή τους ἀπό ὑπερηφάνεια γιά τήν Ἑλληνορθοδοξία μας. Βοηθῆστε τα νά κατανοήσουν τόν πλοῦτο τῆς γλώσσας μας καί να γυρίσουν αὐτά τά ἴδια τά παιδιά μας μέ παρρησία τήν πλάτη στίς κατάπτυστες καί ξενόφερτες ἀηδίες καί χαζομάρες.
Ἀδελφοί-δάσκαλοι, σᾶς ἐμπιστευόμαστε τά παιδιά μας, δηλαδή ὅ,τι πολυτιμότερο ἔχουμε. Σᾶς ἱκετεύουμε, ἐλᾶτε στά συγκαλά σας, γυρίστε στίς ρίζες μας καί μορφῶστε τά παιδιά μας μέ τά ἀληθινά γράμματα τῆς Παράδοσης, τῆς ἱστορίας καί τῆς Πίστης μας.
Ἄς κοιταχτοῦμε λίγο μεταξύ μας, νά δοῦμε τόν ἀδελφό Ρωμιό στο πρόσωπο τοῦ ἄλλου. Ἐπιτέλους, ἄς καταλάβουμε ὅτι καταντήσαμε σε αὐτό τό χάλι, ἐπειδή ξεχάσαμε ὅτι εἴμαστε Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι, ἀπόγονοι τῶν Βυζαντινῶν Ρωμιῶν καί συνεχιστές τοῦ Ἑλληνισμοῦ τῶν ἀγωνιστῶν τοῦ ἡρωϊκοῦ ’21.
Πῶς γίνεται πάντα ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες νά ξεχνᾶμε καί συνεχῶς να προδίδουμε; Εἴθε νά μᾶς φωτίσει ὁ Θεός γιά νά βροῦμε καί πάλι τό δρόμο μας.
Μυρίλλας Ἀναστάσιος
«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ»,
Ἀριθμ. Τεύχους 124, Δεκέμβριος 2012

«Προοδευτικός» ταλιμπανισμός Γι’ αυτό καί τα παιδιά μας, βάλθηκαν από το δημοτικό να τα κάνουν να ξεχάσουν την πίστη των πατέρων τους

 exof.png
“……Γι’ αὐτό καί τά παιδιά μας, βάλθηκαν ἀπό τό δημοτικό νά τά κάνουν νά ξεχάσουν τήν πίστη τῶνπατέρων τους καί νά γαλουχηθοῦν μέ τά «προοδευτικά» διδάγματα τοῦ ἀντίχριστου Ἰσλάμ, τοῦΚομφούκιου, τοῦ Κρίσνα, τοῦ Βούδα, τῶν σατανικῶν ἀνατολικῶν θρησκειῶν….”
«Προοδευτικός» ταλιμπανισμός
     Φαίνεται σχῆμα ὀξύμωρο ὁ τίτλος τοῦ παρόντος σημειώματος. Διότι πρόοδος καί ταλιμπανισμός εἶναι ἄντικρυς ἀντίθετα. Ταλιμπανισμός, εἶναι νεολογισμός πού ἐπικράτησε τά τελευταῖα χρόνια καί σημαίνει βίαιη καί φανατική ἀντίδραση σέ ὅ,τι τό προοδευτικό, τό ἀληθινό, τό γεμάτο ἐλπίδα, φῶς, ζωή καί δράση. Ὅμως τήν λέξη ἤ τόν ὅρο «προοδευτικός» στόν τίτλος τοῦ παρόντος σημειώματος, τόν ἔχουμε ἐντός εἰσαγωγικῶν. Καί βέβαια ὄχι χωρίς λόγος. Διότι τό ὀξύμωρο σχῆμα, ὅπως διατυπώνεται στόν τίτλο, εἶναι φαινόμενο πού τό συναντοῦμε ἐδῶ καί λίγα χρόνια στήν «ἑλληνίδα» χώρα, ὅπου «ἀνθεῖ φαιδρά πορτοκαλέα καί κοκκινίζ’ ἡ σταφυλή καί θάλλει ἡ ἐλαία», γιά νά θυμηθοῦμε τό στίχο τοῦ Ἄγγελου Βλάχου (1838-1920). Καί ἀπό τότε γίνεται ἀναφορά στήν φράση αὐτή γιά νά δείξουμε ὅτι τό πιό παράδοξο, τό πιό ἀπίθανο πράγμα μπορεῖς νά τό δεῖς στήν Ἑλλάδα, στή χώρα τῆς ὑπερβολῆς καί τῆς λάμψης τῶν κενῶν ἀνθρώπων. Αὐτῶν πού προβάλλουν ὡς πνευματικοί καί προοδευτικοί, ἐνῶ εἶναι κύμβαλα ἀλαλάζοντα καί ὄχι λίγες φορές κραυγαλέες μετριότητες.

   Ἀπό αὐτές τίς μετριότητες, πού ἐπιμένουν νά αὐτοπροσδιορίζονται ὡς «προοδευτικοί», μαστίζεται δυστυχῶς ἡ χώρα μας. Στό ὄνομα τῆς κατ’ αὐτούς «προόδου», ζητοῦν μέ μεθόδους ταλιμπανισμοῦ νά ἀποχριστιανίσουν καί νά ἀφελληνίσουν τόν λαό μας. Συνασπισμένοι σέ ὁμάδες ἤ συνωστιζόμενοι σέ ὑπουργεῖα, ἀλλάζουν τά ὀνόματα τῶν Ὑπουργείων –τό Ἐθνικῆς Παιδείας καί Θρησκευμάτων, τό μετονόμασαν ἐτσιθελικά καί «προοδευτικά», «διά βίου μάθησης καί θρησκευμάτων»… Τό «Μακεδονίας-Θράκης» τό εἶχαν καταργήσει. Ἐκδίδουν ἐγκυκλίους πού ἀποκλείουν τούς ἱερεῖς ἀπό τά σχολεῖα, κάνουν «σπουδαιοφανεῖς» δηλώσεις γιά νά πείσουν τόν Ὀρθόδοξο λαό μας ὅτι ἡ πρωινή προσευχή στά σχολεῖα πρέπει νά καταργηθεῖ. Προτείνουν καί ἐπιμένουν νά μή θεωρεῖται ἡ βλασφημία ποινικό ἀδίκημα. Γράφουν βιβλία γιά νά μᾶς πληροφορήσουν ὅτι ὥς τώρα διδασκόμασταν στρεβλωμένα τήν ἑλληνική μας ἱστορία. Ὅτι τά φρικαλέα γεγονότα τοῦ 1922 στήν Σμύρνη, ὅπου  Ἕλληνες καί Ἀρμένιοι τουφεκίζονταν καί λογχίζονταν στούς δρόμους ἀπό τούς Τούρκους, ὅπου στήνονταν ἔκτακτα στρατοδικεῖα στά ὁποῖα δικάζονταν μόνο Ἕλληνες, ἐνῶ ἡ Σμύρνη καλυπτόταν ἀπό τεράστιες φλόγες καί ἡ πόλη εἶχε καταντήσει κόλαση, ἦταν ἁπλά ἐπεισόδια «συνωστισμοῦ»! Ἕνας τηλεοπτικός σταθμός, μή ἔχοντας κάτι ἄλλο νά προβάλει, δραστηριοποιήθηκε νά μᾶς πείσει ὅτι ἡ Τουρκοκρατία ἦταν γιά τήν Ἑλλάδα ἐποχή Παραδεισιακή, καί ὅτι οἱ τιτάνες τοῦ 1821 δέν ἦταν παρά ἀσύντακτοι κατσικοκλέφες. Καί οἱ προεστοί τοῦ Γένους, πού πρόσφεραν τίς περιουσίες τους γιά τόν Ἀγώνα, ἦταν στυγνοί ἐκμεταλλευτές τοῦ λαοῦ. Ἄλλο, «προοδευτικό» αὐτό κανάλι, δέν κάνει τίποτε ἄλλο ἀπό τοῦ νά μᾶς ἐκπαιδεύει μέ τούρκικα σήριαλ καί μάλιστα στήν Τουρκική καί ὄχι μεταγλωττισμένα.
    Οἱ πλεῖστοι ἀπό αὐτούς τούς ἐγχώριους «προοδευτικούς», πού ἐργάζονται μέ ταλιμπανικό ζῆλο γιά τό… «ἀνέβασμα τοῦ λαοῦ μας, χωμένοι σέ Ὑπουργεῖα, Ἐπιτροπές, Συνδέσμους». ἀπομυζοῦν τόν κρατικό κορβανά, κι οὔτε πού νοιάζονται γιά τήν ἀφάνταστη ταλαιπωρία τοῦ λαοῦ μας. Αὐτούς τούς ἐνδιαφέρει ἡ ἀποδόμηση κάθε τί Χριστιανικοῦ, Ὀρθόδοξου, Ἑλληνικοῦ. Καί ἡ ἀντικατάστασή του μέ ὅ,τι μή ἑλληνικό. Γι’ αὐτό καί τά παιδιά μας, βάλθηκαν ἀπό τό δημοτικό νά τά κάνουν νά ξεχάσουν τήν πίστη τῶν πατέρων τους καί νά γαλουχηθοῦν μέ τά «προοδευτικά» διδάγματα τοῦ ἀντίχριστου Ἰσλάμ, τοῦ Κομφούκιου, τοῦ Κρίσνα, τοῦ Βούδα, τῶν σατανικῶν ἀνατολικῶν θρησκειῶν.Διότι ἔτσι θά κτίσουμε τήν Ἑλλάδα, τήν ὁποία τά σημερινά ἑλληνόπουλα, ἡ γενιά πού ἀνεβαίνει, δέν πρέπει αὔριο νά λένε ὅτι εἶναι  Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι.. Εἶχε δίκαιο ὁ ἀθάνατος Μακρυγιάννης, πού ἐπειδή εἶχε στήν καρδιά του τήν Ὀρθοδοξία καί τήν Ἑλλάδα, κλαίγοντας γιά τόν ἄκομψο καί ἄτεχνο ἐξευρωπαϊσμό τῆς Ἑλλάδας ἔγραψε: «Ὁ Θεός ἄς κάμη τό ἔλεός Του νά μᾶς γλυτώσει ἀπό τόν μεγάλον γκρεμόν ὅπου τρέχομεν να τζακιστοῦμε»(Ἀπομνημονεύματα, ἐκδ. Μέρμηγκα, Ἀθήνα 1980, σελ. 545).
    Ὅσοι πονοῦμε αὐτό τόν τόπο ἄς κάνουμε ὅ,τι μποροῦμε σήμερα, γιά να γλυτώσουμε ἀπό τόν «προοδευτικό» ταλιμπανισμό.
    Ἄς μή τό ἀφήσουμε γιά αὔριο.
 Περιοδ. «Η ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ»,
ἀρ. τ. 504, Δεκέμβριος 2012

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s