Μασονία: η «υπερ-θρησκεία» που διδάσκει τον Οικουμενισμό

Δεν είναι δίκαιο να ισχυριστούμε πως όλοι οι Μασόνοι είναι ενημερωμένοι για τα μυστικά σχέδια της οργάνωσής τους. Πολλοί ενώ είναι έμπειροι στα τυπικά και στις επιφανειακές εργασίες του τάγματος, δείχνουν πως δεν κατέχουν σοβαρές γνώσεις για την πραγματική ιστορία ή τις πεποιθήσεις του Τάγματος

Το πιο γνωστό από τα βιβλία των Μασόνων είναι το «Ηθική και Δόγμα» του Άλμπερτ Πάικ, (Albert Pike – φωτο), το βιβλίο αυτό βρίσκεται στις περισσότερες μασονικές βιβλιοθήκες.

Γράφει λοιπόν στην σελίδα 213: «Κάθε Μασονική Στοά είναι ένας θρησκευτικός ναός και οι διδασκαλίες του είναι θρησκευτικές διδαχές».

«Δηλώνω χωρίς κανένα δισταγμό, πως η Μασονία είναι, σε κάθε της έννοια, εκτός από μια, λιγότερο φιλοσοφικό και κυρίως θρησκευτικό ίδρυμα και χρωστά αποκλειστικά στο θρησκευτικό στοιχείο την καταγωγή και την συνεχή της ύπαρξη και πως χωρίς θρησκευτικό αυτό στοιχείο σπάνια θα άξιζε μελέτης από τον σοφό και τον καλό» (‘Εγκυκλοπαίδεια του Ελευθεροτεκτονισμού’ του Μακί, σ. 618).

«Η Μασονία είναι η παγκόσμια, αιώνια αμετάβλητη, θρησκεία όπως ο Θεός την φύτεψε στην καρδιά της παγκοσμίου ανθρωπότητας. Κανένα πιστεύω δεν έζησε πολύ εάν δεν πήγασε από αυτό το ίδρυμα. Είναι η βάση, και τα πιστεύω. Η υπεροικοδομή». (‘Ηθική και Δόγμα’, σ. 219).

Ο Πάϊκ περιγράφει τον Ελευθεροτεκτονισμό ως:

«Ο φύλαξ και το δοχείο των μεγάλων φιλοσοφικών και θρησκευτικών αληθειών άγνωστες σε μεγάλο βαθμό στον κόσμο και μεταδιδόμενες από γενεά σε γενεά από μια αδιάρρηκτη ροή παράδοσης, γεμάτη από σύμβολα, εμβλήματα και αλληγορίες’. (‘Ηθική και Δόγμα’ σ. 210).

Είναι τυπικό για τον Ελευθεροτεκτονισμό να παραλείπει το όνομα του Ιησού Χριστού όταν παραθέτει τμήματα από τις Γραφές. Τα παρακάτω αποσπάσματα συγκρίνουν τα γνήσια κείμενα της Ιερής Βίβλου με αυτά που χρησιμοποιεί ο Τόμας Σμιθ Γουέμπ στο βιβλίου του «Ο Σύμβουλος του Ελευθεροτέκτονα» (περισσότερο γνωστό ως ο “Σύμβουλος του Γουέμπ”).

Ένα παράδειγμα είναι από την περικοπή του (Α.’ Πετ β’:5)

«Και σεις, ως λίθοι ζώντες, οικοδομείσθε οίκος πνευματικός, ιεράτευμα άγιον, διά να προσφέρητε πνευματικάς θυσίας ευπροσδέκτους εις τον Θεόν διά Ιησού Χριστού»

Το χωρίο στον Σύμβουλος του Γουέμπ αναφέρεται (σ. 92): «Και σεις, ως λίθοι ζώντες, οικοδομείσθε οίκος πνευματικός, ιεράτευμα άγιον, διά να προσφέρητε θυσίας ευπροσδέκτους εις τον Θεόν»

Διδάσκει τον οικουμενισμό

Όπως και στο κίνημα της Νέας Εποχής, το κεντρικό θέμα του Ελευθεροτεκτονισμού είναι ο οικουμενισμός, μια προσπάθεια ενοποίησης όλων των θρησκειών του κόσμου κάτω από μια ομπρέλα. Για να το κάνει αυτό, υποβιβάζει τον Ιησού Χριστό από Υιό του Θεού σε έναν απλό πνευματικό διδάσκαλο στο ίδιο επίπεδο με τον Βούδα και τους άλλους θρησκευτικούς αρχηγούς.

«Η Μασονία… είναι θρησκεία, μια λατρεία στην οποία όλοι οι καλοί άνθρωποι μπορούν να ενωθούν και ο καθένας να μοιράζεται την πίστη όλων» (Γιόζεφ Φόρτ Νιούτον, “Οι κτίστες” σ. 242)

Περιγράφοντας μια εμπειρία πού είχε σε μια Στοά του Λονδίνου με Μασόνους διαφορετικών πίστεων, ο Γιόζεφ Νιούτον γράφει:

«Ήταν μια σκηνή που κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει. Μια ενοραματική ώρα βαθειά συγκινητική. Ταυτόχρονα εικόνα και προφητεία. Ήταν έντονα εντυπωσιακή, σαν να ακούει κανείς το μέλλον. Με έκανε να σκεφτώ τα λόγια ενός μάντη σ’ένα ιερό βιβλίο της Κίνας. «Αυτός πού έχει ευρύ πνεύμα βλέπει την αλήθεια στις διαφορετικές θρησκείες: ο περιορισμένος βλέπει μόνο τις διαφορές».

«…Πού αλλού, παρά σε μια Μασονική στοά, μπορούν να συναντηθούν άνθρωποι που ανήκουν σε διαφορετικές θρησκείες, κάθε ένας να προσεύχεται για όλους και όλοι για έναν; Διδάχθηκα ένα μάθημα: Εάν υπάρξει ποτέ στην γη μια θρησκεία Αδελφότητος στη γη, πρέπει να ξεκινήσει από μια Αδελφότητα των Θρησκειών». (“Οι κτίστες” σελ. 223 – 224)

«Εάν η Μασονία ήταν απλά ένα Χριστιανικό ίδρυμα, ο Εβραίος και ο Ισλαμιστής, ο Βραχμάνος και ο Βουδιστής δεν θα μπορούσαν συνειδητά να συμμετέχουν στην ‘φώτισή’ της, αλλά η παγκοσμιότητα της (ή ο οικουμενισμός της) είναι το καύχημά της. Στην γλώσσα της οι πολίτες κάθε έθνους μπορούν να επικοινωνήσουν. Στο βωμό της, άνθρωποι όλων των θρησκειών μπορούν να γονατίσουν. Στο πιστεύω της μαθητές κάθε πίστης μπορούν να είναι συγκαταβατικοί. (Εγκυκλοπαίδεια του Ελευθεροτεκτονισμού του Μάκι, σ. 439).

Η Μασονία μελετά όλους τους μεγάλους αναμορφωτές. Βλέπει στον Μωυσή τον Νομοθέτη των Εβραίων, στον Κομφούκιο και τον Ζωροάστρη, τον Ιησού της Ναζαρέτ και στους Άραβες εικονοκλάστες, τους Μεγάλους Διδάσκαλους της Ηθικής και τους έξοχους αναμορφωτές και δεν είναι μόνον αυτό: επιτρέπει σε κάθε αδελφό του Τάγματος να θεωρήσει κάθε έναν από τους υψηλούς και θείους χαρακτήρες η πίστη του και η Αλήθεια το απαιτούν». (“Ηθική και Δόγμα”σ. 525)

«Γύρω από τον Βωμό της Μασονίας μπορούν να συναθροιστούν σαν μια αδελφότητα, ο Χριστιανός, ο Εβραίος, ο Ισλαμιστής, ο Βραχμάνος, οι οπαδοί του Κομφούκιου και του Ζωροάστρη, σαν μια αδελφότητα και να ενωθούν προσευχόμενοι προς τον έναν Θεό πού είναι προ πάντος ο Baalim (Βάαλ)… ζητά από κάθε ένα από τους μυημένους της να ερευνήσει στα θεμέλια της πίστης του και να στηρίξει τις ελπίδες του στις γραφές της δικής του θρησκείας». (Ηθική και Δόγμα σ. 226).

«Σε μια στοά αποτελούμενοι ολοκληρωτικά από Εβραίους, μπορεί να τεθεί στο βωμό μόνον η Παλαιά Διαθήκη και οι Τούρκοι Ελευθεροτέκτονες μπορούν να κάνουν χρήση του Κορανίου. Αν και οι ψαλμοί είναι για τον Χριστιανό, η Πεντάτευχος για τον Ισραηλίτη, το Κοράνι για τον Μουσουλμάνο, ή η Βέδες για τον Βραχμάνο κάθε τι Μασονικό μεταδίδει την ίδια ιδέα – πώς ο συμβολισμός της θείας θέλησης απεκαλύφθη στον άνθρωπο». (Εγκυκλοπαίδεια τον Ελευθεροτεκτονισμού του Μακί σ. 133).

Όλες αυτές σι ιδέες είναι αντίθετες στις διδασκαλίες του Ιησού Χριστού που είπε: «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή, κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να έλθει προς τον πατέρα παρά μόνον μέσου εμού» (Ιωάννης 14:6).

Πηγή: Από το βιβλίο «Προς Μία Παγκόσμια Δικτατορία» του Gary Kah

Ελευθεροτεκτονισμός – Κρίκος της Νέας Εποχής

«Ο Ελευθεροτεκτονισμός είναι για μένα το πιο υπέροχο πράγμα. Υπάρχει εντός του μια πνευματική ζωντάνια που τον βοηθήσε να επιβιώσει από τους χειρότερους εχθρούς του… Παρά την άγνοια, παρά τις προσπάθειες να καταστρέψουν τους πιο ένδοξους θησαυρούς της, επιβιώνει και αυξάνοντας σε σοφία, δύναμη και ομορφιά επεκτείνεται προς ολόκληρο τον κόσμο.
Ο απλός άνθρωπος που ποτέ δεν μελέτησε την αρχαία σοφία και γελά για τα μηνύματα των αστέρων μπορεί να δεί τις εγγραφές στους τοιχούς. Αυτοί όμως που μελετούν την αρχαία σοφία και τις κοσμικές γνώσεις γνωρίζουν πολύ καλά πως αυτή είναι η εποχή του Άρη του Καταστροφέα. Στους παλιούς καιρούς ο Χριστός ήλθε όταν η εαρινή ισημερία βρισκόταν στο νέο σύμβολο των Ιχθύων (Pisces) και το ζώδιο αυτό μας εισήγαγε σε μια νέα θεία τάξη πραγμάτων στον σύγχρονο κόσμο μας.
Οι Ιχθείς σήμερα έχουν παρέλθει και το καινούργιο ζώδιο που πλησιάζει είναι ο Υδροχόος. Το σύμβολο του τέλειου ανθρώπου. Κάτω από την κυριαρχία του ίσως γίνουμε μάρτυρες της μεγάλης αφύπνισης της πνευματικότητας του ανθρώπου. Μια άνοδος του ανθρώπου προς το Θεό σε αντικατάσταση της πτώσης του Θεού προς τον άνθρωπο. Αυτό σημαίνει μια νέα θεία τάξη πραγμάτων, ενός νέου τύπου Θρησκευτικής εμπειρίας.. ..κινούμεθα προς ένα καλλίτερο πνευματικότερο κόσμο, αλλά από κάτω μας βρίσκεται το σκότος, οι δυσκολίες και ο κίνδυνος. Μπορεί μάλιστα να είναι ο υπηρέτης της Σκιάς του Θανάτου. Για τον Άρη υπάρχει ακόμα δουλειά να κάνει πριν λάμψει η Σελήνη και αναγγείλει την εποχή της αλλαγής που θα την διαδεχτεί ο ήλιος σε όλη του την δόξα και θα εγκαθιδρυθεί η Βασιλεία μιας Νέας Εποχή.
Ένα μόνον πράγμα θα επιβιώσει, όπως επιβίωσε και προτέρον από τα ερείπια , όχι μόνον ισχυρών αυτοκρατοριών αλλά και ολόκληρων πολιτισμών. Ο Ελευθεροτεκτονισμός. Στην νέα εποχή που περνά ανάμεσα από μια μακριά περίοδο τοκετού, ο Ελευθεροτεκτονισμός θα είναι εκεί σαν από παλιά για να θέσει τα εκτεταμένα θεμέλια στα οποία θα δομηθεί η νέα θρησκεία».

Αυτά αναφέρει ένα μασονικό βιβλίο με τίτλο «Ελευθεροτεκτονισμός και Αρχαίοι Θεοί» του έτους 1921. Ο συγγραφέας του βιβλίου αυτού, είναι ο J.S.M. Ward, προεξέχων Μασόνος (John Sebastian Marlow Ward. Γεννήθηκε το 1885 και πέθανε το 1949 στην Κύπρο).

Σχολιάζει σχετικά, ο Gary Kah στο βιβλίο του «Προς Μία Παγκόσμια Δικτατορία»:

Ήταν σαν να διάβαζα ένα εγχειρίδιο της Νέας Εποχής. Εκτός από τις προφανείς αναφορές στην επερχόμενη παγκόσμια θρησκεία του Αντίχριστου για την οποία ο Ελευθεροτεκτονισμός εργάζεται, οι ισχυρισμοί αυτοί όπως και άλλοι παρόμοιοι υπάρχουν και σε άλλα μασονικά γραπτά που δείχνουν πως ο ‘θεοποιημένος’ άνθρωπος (ο άνθρωπος που ανήλθε στην θέση του Θεού) ήταν βαθειά μυημένος στην αστρολογία, μια μορφή αποκρυφιστικής θρησκείας, που είναι απόλυτα αντίθετη με την Βίβλο και την Εκκλησία.

Στις προσπάθειές μου να μελετήσω βαθύτερα την ιστορία του Ελευθεροτεκτονισμού και πεπεισμένος πως ο Ελευθεροτεκτονισμός είναι στενά συνδεδεμένος με την Θεοσοφία και με το κίνημα της Νέας Εποχής (New Age), θέλησα να μάθω περισσότερα για την ίδια την Μασονία μελετώντας τις πηγές της, τους στόχους της και τις πεποιθήσεις της. Για να ρίξω μία εσωτερική ματιά στο θέματα αυτά, πήρα συνέντευξη από έναν αριθμό πρώην και νυν Μασόνων, οκτώ από τους οποίους είχαν φτάσει στο επίπεδο του τριακοστού δευτέρου και τριακοστού τρίτου βαθμού.
Αυτά που έμαθα από τις συζητήσεις ήταν πως οι περισσότεροι Μασόνοι εισήλθαν για πρώτη φορά στην Στοά είτε από περιέργεια, είτε για χάρη της συναδελφοσύνης, Πολλοί επίσης εισέρχονται γιατί αισθάνονται πως αυτό ισχυροποιεί την κοινωνική τους θέση και βοηθά την σταδιοδρομία τους, αφού όπως μου εξήγησαν οι περισσότεροι εξέχοντες επιχειρηματίες και κυβερνητικοί αξιωματούχοι ήταν μασόνοι. Το τάγμα τους διευκολύνει να έλθουν σε επαφή με τα υψηλά στελέχη της εταιρίας. Τα περισσότερα πρώην και νύν μέλη συμφώνησαν σ’ αυτά τα σημεία. Οι ομοιότητες όμως τελείωσαν εδώ.
Οι μαρτυρίες των νυν Μασόνων διέφεραν κατά πολύ από τους Μασόνους που είχαν εγκαταλείψει το Τάγμα. Τα νύν μέλη εξέφρασαν άγνοια για τους ανώτερους θρησκευτικούς στόχους του τάγματος.
Ήταν ένθερμοι πιστοί στο τάγμα και μου είπαν πως ο Ελευθεροτεκτονιομός δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια μυστική αδελφότητα που βασίζεται σε καλά έργα.

Οι πρώην Μασόνοι από την άλλη μεριά μου παρέθεσαν απόψεις άκρως αντίθετες από αυτές των πρώην συναδέλφων τους. Μου είπαν πως η οργάνωση ήταν αντίχριστη και πως ήταν επικίνδυνη ιδιαίτερα στους υψηλότερους βαθμούς. Αυτός μου είπαν πως ήταν ο κυριότερος λόγος που εγκατέλειψαν το τάγμα, προσθέτοντας πως ήταν Εωσφορικής εμπνεύσεως.
Δεν μπορούσα να καταλάβω τις τόσο μεγάλες διαφορές μεταξύ των πρώην και των νυν Μασόνων. Κατέληξα στο συμπέρασμα πώς τα νυν μέλη είτε δεν αποκαλύπτουν αυτά που γνωρίζουν λόγω του όρκου σιωπής που έδωσαν, είτε πως είναι πραγματικά απληροφόρητα σ’ αυτά τα θέματα, αφού δεν έφτασαν στους βαθμούς που αποκαλύπτονται οι πραγματικοί στόχοι του τάγματός τους.
Πιθανόν ο κυριότερος παράγων που συνηγορεί υπέρ του Ελευθεροτεκτονισμού είναι πως η πλειονότητα των μελών του, πιστεύει πώς ανήκει σε μια ευγενή και έντιμη εταιρία στην οποία ορκίζονται τυφλή υπακοή, συνήθως είναι απληροφόρητοι για τα μυστικά σχέδια του Τάγματος.

Παρακάτω είναι ένα γνωστό βίντεο, με ελληνικούς υπότιτλους, «ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΗΝ ΜΑΣΟΝΟΥ», όπου ένας πρώην μασόνος μιλάει για την εμπειρία του στην μασονία. Το άτομο αυτό είναι λέγεται Bill Schnoebelen. Δείτε το βίντεο και μετά παρουσιάζονται κάποια στοιχεία για τον Schnoebelen.

Από έρευνα στο διαδίκτυο φαίνεται ότι ο William («Bill») Schnoebelen (γεννημένος το 1949), όπως ισχυρίζεται, είναι πρώην Καθολικός, πρώην Μασόνος, πρώην μάγος, πρώην σατανιστής, πρώην βαμπίρ, Ναΐτης Ιππότης, πρώην Μορμόνος και νυν Αμερικάνος Ευαγγελικός Μεσσιανικός Χριστιανός (άρα είναι Αμερικανο-Εβραίος;). Έχει βγάλει αρκετά βιβλία και έχει κάνει πολλές ομιλίες στις οποίες ασκεί έντονη κριτική στον Μορμονισμό, στον Τεκτονισμό και στο κίνημα Wicca (Μαγεία – Νεοπαγανισμός).

Έχει κυκλοφορήσει ένα διάρκειας εννέα ωρών DVD με τίτλο «Συνέντευξη με έναν πρώην-Vampire: Μία Αληθινή Ιστορία» («Interview with an Ex-Vampire: A True Story». Εδώ το πρώτο μέρος), με παρουσιάστρια την Stephanie Relfe, από όπου και το παραπάνω απόσπασμα.

Ο Schnoebelen ισχυρίζεται ότι υπήρξε ιερέας πρώτου βαθμού Wiccan (το 1968), Πνευματιστής λειτουργός της «Συμμαχίας της Θείας Αγάπης» (1972), Δρυίδης Αρχιερέας (1973), τρίτου βαθμού Αλεξανδρινός ιερέας (1973), δεύτερου βαθμού μέλος της Εκκλησίας του Σατανά (1975), το Μασόνος (1977), Ναΐτης Ιππότης και Μασόνος 32ου βαθμού (1980), Γνωστικός Επίσκοπος (1978), 90ου βαθμού Μασόνος στο Τάγμα Ancient and Primitive Rite of Memphis Misraim Freemasonry και Μορμόνος (1980), μέχρι να ενταχθεί στην Ευαγγελική Εκκλησία το 1985.
Αν και Schnoebelen ισχυρίστηκε ότι είναι Τέκτων και μάλιστα 90ου βαθμού, η πλειοψηφία των Στοών στην Αμερική δεν αναγνωρίζει τέτοιο βαθμό. (Μια αντίκρουση από μασονική ιστοσελίδα είναι ΕΔΩ).

Ο Schnoebelen είναι επίσης επίσημος λειτουργός της λεγόμενης Ένωσης Ναζωραίων Ισραηλιτικών Συναγωγών (Union Of Nazarene Yisraelite Congregations).

 

Οι Μασόνοι, ο Τρίτος Ιουδαϊκός Ναός και ο Αντίχριστος

Ποιος θα χτίσει το Ναό; *

Του Douglas Hamp /μετ. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Πολλοί θεωρούν ότι ο Αντίχριστος θα είναι αναγκαστικά Εβραίος λόγω της έντονης κίνησης του για την ανοικοδόμηση του (τρίτου) Ναού στην Ιερουσαλήμ**.

Ενώ είναι αλήθεια ότι υπάρχουν πολλοί Εβραίοι που επιθυμούν την ανοικοδόμηση του ναού, οι Τέκτονες (και άλλες απόκρυφες εταιρίες) είναι ίσως εξίσου παθιασμένοι για να δουν το ναό του Σολομώντα ξαναχτισμένο. Στην πραγματικότητα, ο ναός είναι κεντρικής σημασίας για αυτούς και χωρίς την εστίαση στο ναό θα έπαυαν να υπάρχουν. Ο John Wesley Kelchner γράφει στον πρόλογο του βιβλίου «Η Αγία Γραφή: Το Μεγάλο Φως στη Μασονία», King James Version, Temple Illustrated Edition: «Ο Ναός του Σολομώντα είναι το πνευματικό σπίτι του κάθε Μασόνου». Δηλώνει επίσης τα εξής:

 

Οι παραδόσεις και το ειδύλλιο για το ναό του Βασιλιά Σολομώντα […] έχουν υπερβατική σημασία για τους Τέκτονες. Ο Ναός είναι ένα εξαιρετικό σύμβολο στη Μασονία, και η θρυλική ιστορία του κτιρίου του ναού είναι η θεμελιώδης βάση στους Τεκτονικούς κανόνες και τις οδηγίες για τη συμπεριφορά στη ζωή.

 

Στην Εγκυκλοπαίδεια του Τεκτονισμού, ο Albert Mackey, MD, 33ος βαθμός και ο Charles T. McClenachan, επίσης 33ος επιβεβαιώνουν ότι ο ναός είναι το πιο σημαντικό αντικείμενο της Μασονίας:

 

Από όλα τα αντικείμενα που αποτελούν την Τεκτονική επιστήμη του συμβολισμού, το πιο σημαντικό, το πιο αγαπημένο, από τους Μασόνους, και μακράν το πιο σημαντικό, είναι ο Ναός της Ιερουσαλήμ. Η ‘πνευματικοποίηση’ του ναού είναι το πρώτο, το πιο σημαντικό και το πιο διεισδυτικό, όλων των συμβόλων του Τεκτονισμού […] Αφαιρέστε από την Μασονία την εξάρτησή της από το ναό, αφήστε έξω από το τελετουργικό της όλες τις αναφορές σε αυτό το ιερό οικοδόμημα, και τους θρύλους και τις παραδόσεις που συνδέονται με αυτό, και μόνο του το σύστημα σε μία στιγμή θα παρακμάσει και θα πεθάνει.

Δεν είναι μόνο ο ναός κεντρικής σημασίας, αλλά υπάρχει επίσης ανάγκη να «οικοδομηθεί» ο «ναός για την αλήθεια»:

Το μεγάλο σώμα της Τεκτονικής Τέχνη, κοιτάζοντας μόνο προς αυτόν τον πρώτο ναό που χτίστηκε από τη σοφία του βασιλιά Σολομώντα, το καθιστά σύμβολο της ζωής. Και καθώς ο μεγάλος στόχος της Μασονίας είναι η αναζήτηση της αλήθειας, κατευθύνονται προς τη δημιουργία αυτού ναού ως ένα δοχείο για την αλήθεια.

Ο John Wesley Kelchner στο Temple Illustrated Version (Ο Ναός Εικονογραφημένος) (KJV) προχωράει την «οικοδόμηση» ένα βήμα παραπέρα, αναφέροντας ότι υπάρχουν τόσες πολλές λεπτομέρειες που σχετίζονται με το Ναό ώστε το μόνο που χρειάζεται είναι «κάποιος με όραμα» να έρθει και να ανοικοδομήσει το ναό.

Είναι γνωστό σε κάθε αναγνώστη της Βίβλου και γνώστη των ημερών του Σολομώντα, ότι μια εκπληκτικά λεπτομερής περιγραφή του ναού και των συναφών δομών του έχει γίνει μέσα από τα βάθη της αρχαιότητας από την Αγία Γραφή. Όλες οι διαστάσεις, τα υλικά που χρησιμοποιούνται, και οι διακοσμητικές λεπτομέρειες παρουσιάζονται τόσο παραστατικά, ώστε η αποκατάσταση του ναού, κάθε στιγμή μέσα στους αιώνες, περίμενε μόνο την έλευση ενός ανθρώπου με το «όραμα» να αναγνωρίσει την ιστορική αξία του και τη φαντασία για να αναλάβει το έργο.

Ο Edward Waite γράφει στη Νέα Εγκυκλοπαίδεια του Ελευθεροτεκτονισμού (‘A New Encyclopedia of Freemasonry’) και του ‘Cognate Instituted Mysteries: The Rites, Literature and History’: «στα ανώτερα επίπεδα της Μασονίας ακούμε για μια μυστική πρόθεση για τη δημιουργία ενός ακόμη ναού στην Ιερουσαλήμ.» Γι ‘αυτό βλέπουμε ότι υπάρχουν σχέδια για την ανοικοδόμηση του ναού και περιμένουν έναν άνθρωπο με «όραμα» να αναλάβει το έργο.

Η Διακήρυξη Μπάλφουρ, 2 Νοεμβρίου 1917

Φυσικά, κανείς δεν θα μπορούσε να εξετάσει ακόμα και την ανοικοδόμηση του Ναού, αν «ο λαός του ναού» δεν είναι πραγματικά στη γη. Ως εκ τούτου, ήταν απαραίτητο ο εβραϊκός λαός να επιστρέψει πίσω στη γη. Μία από τις θεμελιώδεις κινήσεις προς αυτήν την πραγματικότητα ήταν η Διακήρυξη Balfour.

Η Διακήρυξη Μπάλφουρ, που ήταν μια επιστολή από τον Λόρδο Arthur James Balfour στον Λόρδο Ρότσιλντ. Το γράμμα «αποτελεί την πρώτη πολιτική αναγνώριση των σιωνιστικών στόχων από μια Μεγάλη Δύναμη».

(σχ. ΚΟ: Στις 2 Νοεμβρίου 1917 ο υπουργός Εξωτερικών της Μεγάλης Βρετανίας, Άρθουρ Τζέιμς Μπάλφουρ, αποστέλλει μία επιστολή στον ηγέτη της εβραϊκής κοινότητας της Μεγάλης Βρετανίας, Λόρδο Ρότσιλντ, ζητώντας να τη διαβιβάσει στη Διεθνή Σιωνιστική Ομοσπονδία. Στην επιστολή δηλώνει ότι «ήρθε η ώρα, οι Εβραίοι να αποκτήσουν κράτος στην Παλαιστίνη». Έμεινε στην ιστορία ως «Διακήρυξη Μπάλφουρ», πάνω στην οποία βασίστηκε η ίδρυση του κράτους του Ισραήλ το 1948).

Αυτό που είναι σημαντικό για αυτήν την αλληλογραφία είναι ότι σύμφωνα με τον ερευνητή Dr. Stanley Monteith, ο Balfour ήταν υψηλόβαθμος Μασόνος. Στην πραγματικότητα, βλέπουμε ότι οι Τέκτονες είχαν κεντρικό ρόλο στην αποκατάσταση του Ισραήλ. Ο Δρ Monteith συνόψισε ό, τι ο ελευθεροτέκτονας Cecil Rhodes έγραψε στην «Ομολογία Πίστεως» του: «Ο Λόρδος Milner ήταν 33ου βαθμού Μασόνος, ο William T. Stead ήταν πνευματιστής και Θεόσοφος, και ο Arthur Balfour ήταν πνευματιστής, Τέκτονας, και μέλος της Εταιρείας Ψυχικών Ερευνών».

Ο Δρ Monteith ορθώς επισημαίνει: «Αυτό που οι περισσότεροι ερευνητές έχουν χάσει είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι από τους άνδρες που προσχώρησαν στην μυστική εταιρία του Cecil Rhodes ασχολούνταν με τον αποκρυφισμό». Ο Δρ Monteith και πάλι αναφέρει αποσπάσματα από τις «Εξομολογήσεις Πίστεως» του Cecil Rhodes, όπου δηλώνει ότι έχει γίνει Μασόνος και, στη συνέχεια, δηλώνει τον στόχο του να βρεθεί ο κόσμος υπό βρετανικό έλεγχο.

Ο Ισραηλινός συγγραφέας και δημοσιογράφος Barry Chamish αναφέρει ότι δεν υπάρχει καμία αβεβαιότητα για την μασονική διοίκηση σχετικά με την ίδρυση του Ισραήλ:

Σχ. ΚΟ:

1. Βλέπε: Το γεμάτο μασονικούς συμβολισμούς Ανώτατο Δικαστήριο του Ισραήλ στην Ιερουσαλήμ, που κτίστηκε με την χρηματοδότηση από τους Rothschilds.

2. Παρακάτω μασονικό μνημείο στην μέση του δρόμου (!) στο Eliat του Ισραήλ, κοντά στα σύνορα με την Αίγυπτο.

3. Σημειώνεται ότι η πρώτη Μασονική Στοά στο Ισραήλ ήταν η Βασιλική Σολομωνική Μητρική Στοά Νο 293 (Royal Solomon Mother Lodge No. 293) και η πρώτη λειτουργία έλαβε χώρα στα Λατομεία του Βασιλιά Σολομώντα (King Solomon’s Quarries) ή ‘Σπηλιά του Σεδεκία’ στην Ιερουσαλήμ στις 7 Μαΐου 1873. (Πηγή: η επίσημη ιστοσελίδα της Μεγάλης Στοάς του Ισραήλ)

Χωρίς τον βρετανικό Τεκτονισμό δεν θα υπήρχε σύγχρονο κράτος του Ισραήλ. Στη δεκαετία του 1860, το Βρετανο-Ισραηλίτικο κίνημα (British-Israelite movement), η λεγόμενη Αγγλοϊσραηλίτικη θεωρία ξεκίνησε μέσα από τον Τεκτονισμό. (Σχ. ΚΟ: Σύμφωνα με την παραπάνω θεωρία οι Άγγλοι φέρονται ως δήθεν απόγονοι των Εβραίων που είχαν αιχμαλωτισθεί από τους Ασσυροβαβυλώνιους το 721 π.Χ. Η θεωρία ξεκίνησε από τους Πουριτανούς Άγγλους, τον 16o αιώνα). Στόχος του ήταν να δημιουργηθεί ένα εβραϊκό – μασονικό κράτος στην τουρκική επαρχία της Παλαιστίνης. Φυσικά, αυτό θα σήμαινε ότι έπρεπε να αντιμετωπιστούν οι Τούρκοι κάποια στιγμή, αλλά πρώτα η χώρα θα έπρεπε να γεμίσει ξανά με Εβραίους. Και η ιδέα δεν ήταν να έρθουν περισσότεροι από τους ίδιους θρησκευόμενους εβραίους που ήταν ήδη η πλειοψηφία στην Ιερουσαλήμ και αλλού, αλλά το είδος των Εβραίων οι οποίοι θα αποδέχονταν τελικά την τεκτονική εικόνα της ιστορίας.

Αρχικά, οι Βρετανο-εβραϊκές μασονικές οικογένειες όπως οι Ρότσιλντ και οι Montefiores παρείχαν τα κεφάλαια για την κατασκευή υποδομών για το αναμενόμενο κύμα της μετανάστευσης. Ωστόσο, το σχέδιο να δελεάσεις τους Εβραίους να πάνε στο Ισραήλ παρουσίαζε δυσκολίες. Απλά, τους άρεσε ο ευρωπαϊκός τρόπος ζωής πάρα πολύ ώστε να την εγκαταλείψουν. Έτσι, η Ευρώπη μετατράπηκε σε εφιάλτη για τους Εβραίους. Αυτό οδήγησε στην άνοδο των πογκρόμ και του Σιωνισμού. […] Στη συνέχεια, τα πράγματα άρχισαν να προχωράνε γρήγορα. Βρετανοί Τέκτονες όπως ο Άρθουρ Μπάλφουρ και ο Herbert Samuel οδήγησαν την εκστρατεία για την επίσημη βρετανική αναγνώριση της Ιουδαίας κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ταυτόχρονα, ένα εκατομμύριο Βρετανοί στρατιώτες, που χρειάζονταν άμεσα στα χαρακώματα της Ευρώπης, εστάλησαν να εκστρατεύσουν στην Παλαιστίνη για να εκδιώξουν τους Οθωμανούς.

Όταν τελείωσε ο πόλεμος, η εκστρατεία για ένα εβραϊκό κράτος προχώρησε με μεγάλη ταχύτητα στις Βερσαλλίες. Το 1919, ιδρύθηκε στο Λονδίνο το Βασιλικό Ινστιτούτο Διεθνών Υποθέσεων και δύο χρόνια αργότερα, το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων (C.F.R.) ξεκίνησε τις σκοτεινές δραστηριότητές του στη Νέα Υόρκη. Η ατζέντα έκανε έκκληση για μια παγκόσμια διακυβέρνηση και μια παγκόσμια θρησκεία με βάση την Ιερουσαλήμ.

Τα παραπάνω στοιχεία επιβεβαιώνουν ακράδαντα ότι οι Τέκτονες ήταν πίσω από την ίδρυση του σύγχρονου κράτους του Ισραήλ. Λαμβάνοντας υπόψη το έντονο ενδιαφέρον τους για το Ναό και την επιθυμία τους για την ανοικοδόμησή του, τέτοια μαρτυρία γίνεται ισχυρή ένδειξη ότι οι Τέκτονες ήταν πίσω από την αποκατάσταση του Ισραήλ, επειδή επιθυμούν την ανοικοδόμηση του ναού που έχει κεντρική σημασία για ολόκληρο το δόγμα τους. Κάποιος μπορεί να μαντέψει την επιθυμία τους για την ανοικοδόμηση του ναού, επειδή ο σκοτεινός τους άρχοντας, ο Εωσφόρος επιθυμεί ο δικός του «Μεσσίας», ο Αντίχριστος, να πάει εκεί ο ίδιος και να δηλώσει ότι «είναι θεός»

* «Και κατόπιν (ο Αντίχριστος) θα οικοδομήσει το Ναό στα Ιεροσόλυμα και θα τον ανυψώσει ταχύτητα και θα τον αποδώσει στους Ιουδαίους» (Άγιος Ιππόλυτος). «Συνήγαγε τα διεσκορπισμένα πρόβατα ο Σωτήρ, και αυτός ομοίως επισυνάξει τον διεσκορπισμένον λαόν τον Ιουδαίων……και αυτός αναστήσει τον εν Ιεροσολύμοις λίθινον ναόν».

** Ο Άγιος Ιππόλυτος, στο Περί Χριστού και Αντιχρίστου, εντοπίζει (όπω νωρίτερα και ο Άγιος Ειρηναίος επίσκοπος Λουγδούνου) την καταγωγή του Αντιχρίστου στην εβραϊκή φυλή του Δαν.

 

Τεκτονισμός: Το σύγχρονο καταφύγιο της Καμπάλα

 

 

«… όλες οι Μασονικές εταιρίες οφείλουν στη Καμπάλα τα μυστικά τους και τα σύμβολά τους». Eliphas Levi, Τέκτων του 19ου αιώνα και μαύρος μάγος, (από το βιβλίο του Thomas Friend “Fallen Angel: The Untold Story of Jimmy Page and Led Zeppelin”.

«Η βάση του Δυτικού αποκρυφισμού του Μεσαίωνα είναι η Καμπάλα των μεσαιωνικών Εβραίων Ραβίνων». William Wynn Westcott, Μασόνος, (“The Rosicrucians: Past and Present, At Home and Abroad, an Address to the Soc. Rosic”).

«Ο Ιουδαϊσμός είναι μια από τις αρχαιότερες ζωντανές εσωτερικές παραδόσεις στον κόσμο. Σχεδόν κάθε μορφή του Δυτικού μυστικισμού και πνευματισμού που είναι γνωστός σήμερα χρησιμοποιεί τις εβραϊκές μυθικές και απόκρυφες διδασκαλίες – μαγεία, αγγελολογία, αλχημεία, αριθμολογία, αστρική προβολή, ερμηνεία των ονείρων, αστρολογία, φυλαχτά, μαντεία, αλλαγμένες καταστάσεις της συνείδησης, εναλλακτική θεραπεία και τελετουργικά εξουσίας – όλα τους έχουν τις ρίζες στον εβραϊκό αποκρυφισμό». Ραβίνος Geoffrey W Dennis, (“Jewish Myth, Magic, and Mysticism”, xi, 2007)

Η Καμπάλα (Kabbalah) είναι μια μορφή του εβραϊκού μυστικισμού. Πνευματικός πατέρας της Καμπάλα είναι ο Ραβίνος Σιμόν Γιοχαϊ που κατέγραψε τα κείμενα τον 2ο μ.Χ αιώνα σε ένα βιβλίο που λέγεται “Ζοχάρ”.

Η Εγκυκλοπαίδεια του Τεκτονισμού του Albert Mackey, αφιερώνει σχεδόν τρεις σελίδες στην Καμπάλα, σημειώνοντας «Αρκετές φορές έχει χρησιμοποιηθεί (η Καμπάλα) με μια διευρυμένη έννοια, κατανοώντας όλες τις εξηγήσεις, γνωμικά, και τελετές που έχουν παραδοσιακά ‘μεταδοθεί’ στους Εβραίους».

Η ονομασία «Καμπάλα» είναι όρος μεταμεσαιωνικός και προέρχεται από την αρχαία Εβραϊκή λέξη QBCH, η οποία, στην κυριολεκτική της έννοια, σημαίνει «λαμβάνω», «αυτό που έχω λάβει» (δηλαδή «διδαχή», «παράδοση»). «Πολλοί Καβαλιστές ισχυρίζονται ότι τα δόγματα και οι μέθοδοι τους δόθηκαν στον πρώτο άνθρωπο από Αγγέλους των Ουρανών» (William Westcott ‘Εισαγωγή στην Καβάλα’ σ. 21).

Η Καμπάλα είναι το σύνολο των προφορικών και γραπτών διδασκαλιών, με τις οποίες Ιουδαίοι νομοδιδάσκαλοι (ραββίνοι) ερμήνευαν τα κείμενα της Πεντάτευχου (Τορά), πιστεύοντας (πρώτον) ότι πίσω από το γράμμα του Μωσαϊκού νόμου, που είναι η ΦΑΝΕΡΗ όψη της θρησκείας για την κατανόηση της απ’ τις μάζες του λαού, κρυβόταν μέσα σε αλληγορίες και συμβολισμούς υψηλές φιλοσοφικές και θεολογικές έννοιες και μυστική γνώση, που είναι η ΑΠΟΚΡΥΦΗ όψη της θρησκείας και (δεύτερον), ότι αυτή η μυστική γνώση μπορούσε να κατανοηθεί, κι ερμηνευτεί, μόνο από τους ίδιους, και μόνο με την χρησιμοποίηση ειδικών μεθόδων αποκρυπτογράφησης και ερμηνείας των γραμμάτων, των λέξεων, των στίχων, των φράσεων, των συμβολισμών και του νοήματος του Μωσαϊκού Νόμου.

Ένας σύγχρονος μελετητής της Καμπάλα ο Ziev ben Simeon Halevi, στο βιβλίο του «Ο Δρόμος της Καμπάλα» γράφει: «Για τον Καμπαλιστή, η Βίβλος είναι μία αλληγορία της Ύπαρξης και του Θείου και του Κοσμικού σκοπού του Ανθρώπινου γένους».

Καθώς οι διδασκαλίες της Καμπάλα υπέστησαν την επίδραση πολλών Αιγυπτιακών, Χαλδαϊκών, Περσικών και Βαβυλωνιακών δαιμονολατρικών διδασκαλιών και παραδόσεων, που πήγαζαν κατευθείαν από την αρχαία θρησκεία των Μάγων και τις δοξασίες του Ζαρατούστρα, η εσωτερική (μυστική) θρησκευτική παράδοση των Ιουδαίων νοθεύθηκε σε μεγάλο βαθμό από τα διάφορα περίπλοκα φιλοσοφικά ιδεολογήματα και τις μυστικές ερμηνείες της Παλαιάς Διαθήκης. Έτσι η Καμπάλα «σε πολλές περιπτώσεις… βρέθηκε σε αντίθεση, η ακόμα και σε σχέση ανοιχτής σύγκρουσης με το επίσημο δόγμα» της Ιουδαϊκής Θρησκείας (Βλ. Στεφ. Ροζάνη «Ο Σύγχρονος Ιουδαϊσμός» Εκδ. «Ελληνικά Γράμματα» 1995, σ. 102).

Οι πρώτες και παλαιότερες μελέτες, που έχουν γραφεί και περιλαμβάνουν τον πυρήνα της μυστικής διδασκαλίας και τα βασικά δόγματα της Καμπάλα είναι η «Σεφέρ Γιετζιράχ» (Sepher Yetzirah), «Το βιβλίο του Σχηματισμού», που αναφέρεται στην δημιουργία του Κόσμου (200 μ.Χ.), και το «Ζοχάρ» (Zohar). «Το Βιβλίο της Λαμπρότητας» (160 μ.Χ). Πολλές άλλες πραγματείες γράφτηκαν κυρίως κατά τους 11o και 12ο αιώνες.

Τεκτονισμός: Το σύγχρονο καταφύγιο της Καμπάλα.

Όπως βεβαιώνει ο διάσημος Αποκρυφιστής, Τέκτονας και Καμπαλιστής Papus (Dr Gerard Encausse) στο βιβλίο του «Αποκρυφισμός – Μύηση στη Μελέτη του Ερμητικού Εσωτερισμού (Εκδ. Γ. Β. Βασδέκη 1992, σ. 238) «η Μασωνία συγκέντρωσε όλες αυτές τις περιπλανώμενες ομάδες αλχημιστών, καμπαλιστών, μυστικιστών και ανθρώπων, που ζητούσαν εκδίκηση…». Ο ίδιος συγγραφέας, σ’ ένα άλλο βιβλίο του με τίτλο «Πραγματεία επί των Απόκρυφων Επιστημών» (Εκδ. «Τετρακτύς» 1991 σ. 104) γράφει: «οι τέκτονες που επιθυμούσαν να κατακτήσουν τους ανώτερους βαθμούς, όφειλαν να εκπαιδευτούν στον Αποκρυφισμό και τη γνώση της Καμπάλα».

Το ίδιο ακριβώς επαναλαμβάνει ο Papus και σ’ ένα άλλο βιβλίο του με τίτλο «Τι οφείλει να γνωρίζει ο Διδάσκαλος Τέκτων» (Εκδ. Aldebaran 1995) στο οποίο γράφει «Οι Τέκτονες που επιθυμούσαν να κατακτήσουν τους ανώτερους βαθμούς, όφειλαν να μαθητεύσουν στον Αποκρυφισμό και στα πρώτα στοιχεία της Καμπάλα» (σ. 29). Στο ίδιο βιβλίο γράφει και τα εξής: «Η Τεκτονική Επιστήμη… αποτελεί μία προσαρμογή της Εβραϊκής Καμπάλα, από την μία μεριά και των Γνωστικών παραδόσεων από την άλλη, που λίγο πολύ τροποποιήθηκαν από τους Ναΐτες» (σ. 7).

Επίσης ο κορυφαίος Αποκρυφιστής, Τέκτονας και Θεόσοφος Carol Leadbeater στο βιβλίο του «Η Μυστική Ιστορία του Τεκτονισμού» (Εκδ. «Τετρακτύς» 1991) γράφει: «Η παράδοση, η οποία έχει επηρεάσει περισσότερο τον σύγχρονο Τεκτονισμό μας, είναι των Ιουδαϊκών Μυστηρίων» (σ. 68) «Στην Καββάλα υπάρχουν πολλά σημεία, που φωτίζουν τις τελετές και τα σύμβολά μας και η μελέτη της Καββαλιστικής φιλοσοφίας είναι ενδιαφέρουσα και ωφέλιμη για ένα Τέκτονα» (σ. 80). «Ο σκελετός του συστήματος των διδασκαλιών αυτών (Σ.Σ. εννοεί της Καμπάλα) έφθασε και σε μας στο συμβολισμό του Τεκτονισμού… Στην Καμπάλα μπορούμε, ίσως, να βρούμε το μίτο, που θα μας οδηγήσει στην κατανόηση σκοτεινών σημείων των νεοτέρων μας τυπικών» (σ. 81) «Τα Ιουδαϊκά Μυστήρια είναι η πηγή της σημερινής μας παραδόσεως» (σ. 84).

πηγή ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s